יום רביעי, 23 במאי 2012

סדנאות מאי-יוני

לפרטים והרשמה לכל הסדנאות, אפשר לפנות אלי בטלפון 052-8353371, 072-2827780 או במייל dafi@mastikim.co.il

סדנת פופ אפ "יום ביריד" בהדרכת שירה
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום חמישי 21.6 בשעות 20:00-23:00
מחיר: 180 ש"ח בלבד כולל קיט חומרים, שתיה חמה/קרה וכיבוד.
מה נכין: ספרון פופ-אפ קרקסי המכיל 3 כרטיסי פופ אפ שונים. 
יתכן ובסדנא נעבוד עם דפים בצבעים שונים

סדנת עיצוב אלבומים למתחילות בהדרכת רחלי
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום רביעי 6.6 בשעות 9:00-13:00 / 19:00-23:00
מחיר: 250 ש"ח בלבד כולל קיט חומרים, מאפה הבית של רחלי ושתיית הבית שלי
מה נלמד: במהלך הסדנה נלמד בצורה מסודרת את הטכניקות והמושגים הבסיסיים בעיצוב דפי אלבום. כל אחת תעצב 2-3 דפים בסגנונות שונים, לפי טעמה והקצב שלה, מהליינים החדשים הקיימים בחנות. 

סדנת צביעת בובות קרמיקה בהדרכת פוגי
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום חמישי 7.6 בשעות 20:00-23:00
מחיר: 400 ש"ח בלבד כולל 2 בובות לבחירה + מתנה בובת במבי וצבעים, שתיה חמה/קרה וכיבוד.


סדנת פופ אפ "מתנות" בהדרכת שירה
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום ראשון 10.6 בשעות 20:00-23:00
מחיר: 180 ש"ח בלבד כולל קיט חומרים, שתיה חמה/קרה וכיבוד.
מה נכין: 3 כרטיסי פופ-אפ בנושא מתנות, כל כרטיס שונה ומיוחד.
ייתכנו שינויים בצבעי הדפים בסדנא



*כל המוצרים החדשים מהמכירה של יום שישי עלו לאתר.


להתראות ביצירות,
דפי.

4 תגובות:

  1. כל פעם שאני רואה את הסדנאות אצלך אני ירוקה מקנאה! הקרסולה הזו פשוט מטריפה והבובות של פוגי (ומקבלים במבי??? גם אני רוצה! LOL) עושות לי תמיד טוב בלב. מקנאה במי שתגיע, אבל אני מתכננת לעשות לך WISH LIST לסדנאות כשאגיע לביקור (לצערי עוד המון זמן לשמחתי בגלל שתי סיבות מתוקות מתוקות חחח)
    נשיקות יקירתי!
    מירה

    השבמחק
  2. איזו קרוסלה מתוקה!!!
    בהצלחה בסדנאות :-)

    השבמחק
  3. נראה כיפי ביותר :)
    שיהיה בהצלחה!

    השבמחק