יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

סדנאות לחודש ינואר

סדנת כרטיסים לכל מטרה בהדרכת רחלי  *הסדנא מלאה*
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום חמישי 12.1 בשעות 20:00-22:30
מחיר: 135 ש"ח בלבד כולל קיט חומרים, מאפה הבית של רחלי ושתיית הבית שלי
מה נלמד: במהלך הסדנה נלמד ליצור קישוטונים תוך שימוש במגוון טכניקות וחומרים (חלקם ייעודיים לסקראפ וחלקם שעברו הסבה). מהקישוטונים נתקדם בשכבות וכל אחת תיצור מספר כרטיסים בעיצוב אישי ובקצב שלה.

הנה דומגא לכרטיס אחד ועוד כרטיסים רבים אפשר לראות בלחיצה על הקישור לבלוג של רחלי
סדנת סריגת דויליס במסרגה אחת בהדרכתי *הסדנא מלאה*
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום שישי 13.1 בשעות 9:30-11:30
מחיר: 120 ש"ח בלבד כולל כיבוד ושתייה.
מה נלמד: במהלך הסדנה נלמד לסרוג את הדויליס שבתמונה ועוד דויליס נוספים (לפי רמת הסריגה האישית של כל אחת). מתאים גם לבנות שעדיין לא סורגות במסרגה אחת.
 
סדנת כרטיסי פופ-אפ פרחים בהדרכת שירה גנני
איפה: סטודיו מסטיקים ברעננה
מתי: יום חמישי 19.1 בשעות 20:00-23:00
מחיר: 180 ש"ח בלבד כולל קיט חומרים, כיבוד קל ושתיה 

לפרטים נוספים והרשמה לכל הסדנאות: אפשר לפנות אלי במייל או בטלפון 072-2827780 או 052-8353371

להתראות ביצירות,
דפי.

3 תגובות:

  1. יש מקום לפופ אפ? לי ולחברה.

    השבמחק
  2. אני רואה שהסדנא של סריגת הדויילי סגורה.
    וגם התאריך לא היה מתאים לי
    אם יפתח עוד פעם סדנא כזאת - האם אפשר יהיה להגיד לי במייל
    inbaldm@gmail.com
    או במסר בתפוז
    אני מאוד מעוניינת להשתתף

    השבמחק
  3. אולי סדנת פופ אפ בברקלי גם? :)

    השבמחק