יום רביעי, 15 ביוני 2011

קטנים וחמודים

ראשית אני רוצה להודות לכן על כל התגובות לבלוג קנדי וגם לפוסט שלפני. לבקשתכן, זה הקישור להדרכה של הדויליס האלה.

מספר עבודות קטנות שהכנתי לאחרונה שהמכנה המשותף שלהן הוא שהן הוכנו לפי הדרכות של שרון רותם, שהתפירה שלה (וגם יצירות אחרות) מעוררת השראה וחשק לתפור ובעיקר לקנות עוד ועוד בדים(:
ראשון הוא הבמבי החמוד הזה שעשוי מלבד ונתפר ביד במפגש יצירתי וכייפי אצל הילה
הרך הנולד עדיין אינו יציב ולכן נעזר בסלסלת הבד שתפרה ענבר כדי לעמוד

כמתנות סופשנה למורים בביה"ס הכנתי עם בני עדי עטיפות בד לפנקסים. ההדרכה כאמור ע"פ שרון. עדי היה אחראי על בחירת הבדים לפי אופי המורה, על חישוב המידות, גיהוץ והוצאת הסיכות מהבד שניה לפני שהן גורמות למחט של מכונת התפירה להישבר. סה"כ הכנו 6 פנקסים, למורים נבחרים. הנה פנקס אחד לדוגמא
וכל הנבחרת
הפנקסים בגודל A6 (חצי מחברת)
עדי כתב בעמוד הראשון של כל פנקס הקדשה למורה והם יימסרו הערב במסיבת הסיום.

25 תגובות:

  1. איזה יופי!!!
    הבמבי מתוק!!(חייבת להכין גם) וגם הפנקסים מדליקים..חתיכת משקיענית שכמוך..
    גם אני פרסמתי פוסט שרון היום..
    ליאת266(תכלת עם נקודות)

    השבמחק
  2. הבמבי הזה מהמם!!!!
    איזו חיה מתוקה:)
    והכיסוי מחברות - פשוט נפלאים... השקעה!

    השבמחק
  3. כל הכבוד לכם ובמיוחד על שת"פ בינכם (-: עבדתם עם הגדלים של שרון או שפיענחתם מידה חדשה? המחברות מקסימות ממש

    השבמחק
  4. הכל מקסים, כרגיל!!!! אבל אני הכי אוהבת את הפנקסים! מצחיק- כי אני עשיתי גם למורים אבל שלי- מדפים ולא תפורים.... :-) בהשראתך ובהשראת סמדר....

    השבמחק
  5. הבמבי הזה יצא כ"כ חמוד!!! אני לא מאמינה שלשלי נותרו עוד כמה תפרים והוא מוכן ועדיין לא השלמתי אותו. פויה לי.
    והפנקסונים למורים נהדרים!
    כל הכבוד!!

    השבמחק
  6. מקסים!!! אני הולכת להכין גם מחברות כאלה לגננות, זו אחלה מתנה!

    השבמחק
  7. עבודת צוות תמיד מ וכיחה את עצמה :-)

    מקסים. הבדים יפהפיים.

    ותודה על הקישור להדרכה.

    השבמחק
  8. הבמבי שלך מתוק כ"כ... והסלסלה פשוט מקסימה בשבילו :)

    והפנקסים יפייפים ! שילובי הבדים מוצלחים, כל הכבוד לעדי !

    ותמונת התקריב של הראש של הבמבי - מ-ושלמת !

    השבמחק
  9. מעורר השראה לדעת איך עדי השתתף בהכנת המתנות.
    הבמבי מתוק לאללה. אני חושבת ששווה לנסות להצמיד את שתי הרגליים האחוריות אחת לשניה (בחלק שמתחת לזנב) אולי זה יוסיף לו יציבות. או אם חוסר היציבות נגרם בגלל כובדו של הראש להוסיף משהו שישמש כמשקולת באזור הזנב...

    השבמחק
  10. הבמבי מתוק מתוק! והפנקסים משגעים בעיקר כשהם יחד. מעניינת בחירת הבנים של בנך. מסקרן אותי למי מיועד הפנקס הצהוב...:-)

    השבמחק
  11. בעיקר פורמת - הפנקסים האלה יותר קטנים מההדרכה ולכן עשינו מדידות מחדש.
    עדנה - הפנקס הצהוב הוא למורה היחיד שהוא בן!

    השבמחק
  12. הפנקסים ממש שוס! וסליחה על השאלה המתנה היא מעדי או מכל הכיתה ואת התנדבת להכין?

    השבמחק
  13. אייי , אני מורה ..! רוצה גם כזאת מתנה מהתלמידים שלי...יצא מקסים!!

    השבמחק
  14. הבמבי משגע! למה לתלמידים שלי אין אמא בשם דפי? יופי של מתנה ובמיוחד בזכות זה שהוא כתב לכל אחד מהם הקדשה!

    השבמחק
  15. הבמבי מתוק ברמות
    ואהבתי את שילוב הבדים שלו.
    התמונות עם הסילסלה נהדרות :o)).
    כל הכבוד על הפרוייקט המשותף עם עדי
    בחירת הבדים שלו מהממת . בטוחה שהמורים יהיו המומים
    ומרוצים!

    השבמחק
  16. איזה מוכשר עדי... יופי של התאמת צבעים ! הולך בעקבות אמא שלו :-)
    הבמבי הזה פשוט מהמם... נראה לי הבלוגולדה הולכת להיות מוצפת במביים בעקבות כל הפוסטים האלו :-)

    השבמחק
  17. כמה שהוא מתוק הרך הנולד....מקסים!
    והפנקסים נהדרים. רעיון נהדר של יצירה משותפת.
    גם לי יש בייבי חדש...בלוג!! את מוזמנת !
    חיבוק גדול יקרה שלי!

    חתוליאור

    השבמחק
  18. משגע ומתוק הבמבי הזה!!!! יופי של ביצוע והמחברות - הספק מרשים ויפיפה
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  19. איזה שיתוף פעולה נפלא שלך ושל עדי: גם שיעור בהנדסה, גם פיתוח היצירתיות, גם הבעה בכתב (הקדשה), גם לקיחת אחריות .... שווה יותר מכל שיעור בבית הספר.
    התוצאה משגעת והוספת ההקדשה מעדי כל כך משמעותית ומרגשת בעיני.

    השבמחק
  20. הבמבי נראה כל כך סקרן כשהוא מציץ לתוך הסלסלה! :-)
    יצאת האמא הכי משקיענית בשכבה עם העטיפות האלו...פס ייצור מרשים ויפהפה! (האמת היא שאני מדמיינת את עדי תוקע סיכות עצבניות בפנקסים של המורות שהוא פחות אוהב- מן פנקס וודו שכזה...)

    השבמחק
  21. הבמבי מהמם ברמות! כל כך מתוק!
    והפנקסים מדהימים. איזו השקעה מטריפה ונהדרת (את גורמת להרבה אמהות להרגיש עכשיו מאד לא משקיעניות... גם מתנה שווה ויפה וגם עבודה משותפת עם הילד...).
    פוסט נפלא!
    סופ"ש נעים.

    השבמחק
  22. הבמבי משגע !!!!
    וכל הכבוד על שיתוף פעולה נפלא שלך ושל עדי המחברות מקסימות והמורות זכו ובגדול

    השבמחק
  23. יו אני מרגישה ממש לא משקיענית..
    אולי אצלילח לפנק מורה אחת שבאמת באמת מגיע לה
    כל הכבוד על המתנות ועל הבמבי המתוק

    השבמחק
  24. וואו כמה עטיפות! כל הכבוד :)
    ואיזה הספק! טוב, עם עזרה כזו, איך לא?!

    והבמבי, ממש מתוק מתוק! דווקא זה שהוא לא יציב הופך אותו לתינוק קטן שרק נולד :):)

    השבמחק
  25. תמונה משפחתית משגעת. הצבעוניות כובשת.
    עינת ספקטור.

    השבמחק