יום שבת, 9 באוקטובר 2010

פרי התפירה

נדבקתי די חזק בחיידק התפירה. למרות שבשבוע האחרון אני רואה רק אותיות בעיניים, הספקתי עוד קודם לתפור לי ארנק מבדים של קוסמו קריקט שאני אוהבת במיוחד. את הגזרה מצאה כאן חברתי ושותפתי לתפירה שרה. ככה נראה הארנק הסגור
פתוח
ולהמחשת הגודל
***
במסגרת החלפה בנושא "הפוך" שארגנתי בקומונת "צומת צבעים" הייתי צריכה להכין עבודה עבור יעל. אני מכירה את יעל מעט מאוד אבל מהבלוג שלה התרשמתי שהיא מאוד מאוד מוכשרת ושלאחרונה פתחה סטודיו חדש שמתמקד בעיסת נייר. הבנתי שיעל "כמעט תופרת" (כדאי ללחוץ על הלינק ולראות מה היא יודעת לעשות עם מכונות תפירה) ולכן תפרתי לה זוג סלסלות עם עיטור קרושה, מבדים שתואמים לצבעים של הסטודיו שלה. את ההוראות לסריגת סרט הקרושה לקחתי מהבלוג של דנדושה
הסלסלות דו צדדיות כמובן וניתן להפוך אותן פנימהחוצה. הגזרה לקוחה מכאן
הסלסלות נמסרו ליעל במפגש קומונה שנערך השבוע, ושם צמד הדוגמניות החינניות שלנו הדגים עוד שימוש נבון לסלסלות...
יעלי, שיהיה המון בהצלחה עם הסטודיו החדש!

35 תגובות:

  1. אוי איך פיספתי את זוג הסלסלות היפיפיות האלו... מקסים!
    והאותיות שוססס אמיתי, רואה שזו הולכת להיות הצלחה מסחררת.

    השבמחק
  2. דפי, הארנק מקסים!!!!!!
    הבדים מושלמים, והגודל - נהדר (:

    והסלסלות - אין דברים כאלה!!!
    אני רוצה בדים כאלה, ואני בכלל לא יודעת לתפור (:

    מהממות!

    יעל

    השבמחק
  3. מקסים!! כמה שהן יפות!! והארנק חמודי!

    השבמחק
  4. את הסלסלות היפהפיות כבר ליטפתי במפגש... וכעת אני רואה גם ארנק יפהפה - בחירת בדין נהדרת ותפירה מושלמת (הסיבובים שלך יפהפיים!)
    ברוכה הבאה לחיידק התפירה - איזה כיף לנו!

    השבמחק
  5. חחחח, התמונה האחרונה הצחיקה אותי :)
    התפירה שלך מקסימה ממש! שילוב הבדים נהדר, והצבעים קסומים!

    השבמחק
  6. אוי התמונה האחרונה היסטרית.
    ומתאים לך תפירה- יוצאים תוצרים מהממים

    השבמחק
  7. איזה פוסט מתוק!! הנרתיקים יפהפיים והסלסילות - וואו!!! והתמונה האחרונה כל כך מתוקה! איזה כיף לתפור, אה? :)

    השבמחק
  8. הסלסלות מדהימות!, מאוד היו מתאימות למטבח המשופץ שלי....את עושה לי חשק גדול לחזור לתפירה. עבודות מקסימות!

    השבמחק
  9. נדבקת וזה הולם אותך! הארנק מתוק והסלסילות מהממות, איזה בדים יפיפיים ושילוב מוצלח ביותר!

    השבמחק
  10. איזה יופי !!!!
    טוב... את יודעת שאת הסלסלות אני מ-אוד אוהבת... אולי תעשי גם לי איזה החלפה כזו...חחחח...

    אבל הארנק, משגע, מטריף, יפהיפה... אין לי מילים... ממש ממש ממש ממש אהבתי אותו, מדהים!
    LoolaB

    השבמחק
  11. איזה יופי של חיידק!!!
    הארנק משגע ביותר!!! (בא לי גם לתפור כזה :-)) והסלסלות מהממות!!! יפה לך תפירה :-)

    השבמחק
  12. יופי של דברים!!!!
    הבדים מאוד לטעמי והתפירה שלך נהדרת!!!
    אחלה חיידק, אפשר לבוא להידבק ממך?

    השבמחק
  13. את גדולה! הסלסילות כבר מונחות ברוב פאר והדר בסטודיו שלי, והן מדהימות.
    התמונה של הדוגמניות ענקית, מזמן לא צחקתי כל כך...
    תודה רבה, את מדהימה.
    יעל.

    השבמחק
  14. את חולה.. ולא צריכה תרופה! חחחחח... חיידק נפלא אימצת לך!
    הסלסילאות מקסימות ביותר (מתה על השילוב הזה, אדום/אקווה/לבן), והארנק מקסים!
    והתמונה האחרונה, חחחחחחחח.... גדולה!
    מירה

    השבמחק
  15. ארנק מקסים מקסים והסלסלאות פשוט נהדרות!

    השבמחק
  16. דפנלולי מקסימה שלי!!!
    למרות שאת רואה רק "אותיות" בעיניים, הן עדיין לא התבלבלו. יצאו לך שתי סלסלאות מקסימות ביותר, ואפילו הספקתי ללטף אותן אצלך בסטודיו עוד לפני שנמסרו. שילוב הצבעים משגע ואני בטוחה שהן התקבלו באהבה ענקית אצל יעל.
    גם הארנק כ"כ מקסים וכ"כ את יקירתי!!
    נשיקות וכבר מתגעגעת.

    השבמחק
  17. אוי נקרעתי מצחוק עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הסלסלאות האלה יצירת אומנות, כל כך יפות......
    והארנק מהממם !!

    השבמחק
  18. הולם אותך תפירה, הארנק שוס ו"העוגות" זכו לשימוש הולם.

    השבמחק
  19. דפי.... את תופרת מדהים!
    והבדים כ"כ יפים!!!!
    כל מה שאת נוגעת בו מוצלח!

    השבמחק
  20. גם אני מוחה על כך שפיספסתי את הסלסלות המדהימות האלה ותמונת הדוגמניות ,מרמזת לנו על טרנד חדש :o))
    בטוחה שיעל מתלהבת מהסלסלות ובמיוחד מבד הנקודות שלהם והקרושה מדהים !!

    השבמחק
  21. אופס , שכחתי להתייחס לארנק המהמם, הבדים משגעים
    והתפירה מעולה !

    השבמחק
  22. אצלך הכל נראה כל כך מושלם ומיוחד וקל שממש עושה חשק לבוא קרוב קרוב ולהדבק בחיידק.
    אהבתי את הסלסלאות , הארנק הורס והכובעים - שוס אמיתי!

    השבמחק
  23. תוצרי תפירה מדהימים ושימושיים ביותר!
    מקסים מקסים!

    השבמחק
  24. את ממש עושה לי חשק ללמוד לתפור!!!!
    הארנק מקסים! מעניין אם אפשר להוסיף עוד תאים לכרטיסים :)
    והכובעים/סלסלאות מושלמות! איזה יופי של צבעים! שיהיה יום הפוך ;)

    השבמחק
  25. איזה חיידק מוצלח תפסת לך! התוצרים מהממים לגמרי.

    השבמחק
  26. אמרתי לך כבר כשראיתי אותן במפגש כמה שהן נהדרות. ובכלל שילוב הצבעים מנצח!
    הארנק מקסים, והבחירה בקוסמו - שוב, מנצחת. די! אני חייבת להתחיל להתיידד עם מכונת התפירה!

    השבמחק
  27. דפי, הארנק הזה לא יאומן. נראה מקצועי לגמרי. כולו אור וחיוכים. אתה לא יכול להיות לא מאושר כשיש לך דבר כזה בתיק! פשוט מקסים!!!

    השבמחק
  28. דפי כל שנותר לי הוא לאחל לך מזל טוב לכבוד ההידבקות המוצלחת ביותר בחיידק
    נראה לי שישר קפצת לשלב שאין בו רפואה מהחיידק הזה
    את הסלסלות ליטפתי בחדווה במפגש והארנק - פאר היצירה לגמרי

    השבמחק
  29. דפי הארנק משגע וגם הבדים שבחרת להשתמש בהם
    אני גם רוצה להדבק בחיידק הזה, המכונה שלי מסתכלת עלי וממש מבקשת תשומת לב :)
    והסלסלות (כובעים) מדהימות! אני אוהבת את הצבעים והבדים שבחרת, וכמו שראית מיד מצאנו לזה עוד שימוש :)

    רוני- מילשייק

    השבמחק
  30. איזה מקסים, מתה על הצבעוניות שלך, הכל ממש מושלם.

    השבמחק
  31. יאוווו מהמם, הכל, הארנק והחביות מבד! אהבתי אהבתי אהבתי!

    השבמחק
  32. נורא יפה. עד כה ראיתי את השם קוסמו קריקט בהקשר של דפי סקראפ. לא ידעתי שיש להם בדים. היכן ניתן להשיג בדים שלהם? יש בארץ?
    יהיל

    השבמחק
  33. את הבדים רכשתי באטסי

    השבמחק
  34. איזו תמונה דגולה !!! אולי תפתחו גם ליין של תרבושים?.....
    איזה יופי של עבודות גם הארנק וגם הסלסלות! מקסים.
    מה זה שכולן פתאום התחילו לתפור.... אני פוחדת...אמאל'ה, יוחזר הנייר לאלתר... סבוף לא תהיה לי ברירה...

    ליאור שמחבקת אותך.

    השבמחק
  35. מדהים מה שאפשר לעשות עם מכונת תפירה.
    כל הכבוד ואחלה דברים.

    השבמחק