יום שלישי, 5 באוקטובר 2010

מדבקות אותיות בעברית - כאן!

חיכינו חיכינו... והן הגיעו!
מגיחה מבין הארגזים כדי לבשר על לידתן של אותיות הקטיפה בעברית מבית "תוצרת הארץ". האותיות הן מדבקות כמובן ו
כבר נמצאות בקטגוריית "חדש" באתר החנות מסטיקים. האותיות קיימות ב-3 פונטים כרגע - פונט דפוס ועוד שני פונטים בכתב. כל פונט קיים במבחר של חמישה צבעים: שחור, חום, תכלת, ורוד ולבן. כרגע הלבן לא מופיע באתר או בתמונות אבל הוא חי וקיים וניתן להזמין אותו. הנה ככה זה נראה:
ובאריזה
במקביל אני מעלה לאתר מוצרים חדשים שנחתו אצלי היום. אחד המוצרים ישמש אותנו לסדנא מעלפת ממש בקרוב!
יאללה, חזרתי לארגזים...

30 תגובות:

  1. מקסים!!
    צפי ביקור ממש בקרוב ;-)

    השבמחק
  2. סססססססססוף סוף !!!
    איזה כיף! מדבקות איכותיות בעברית !!!
    תותחיות !

    LoolaB - סמדר

    השבמחק
  3. הללויה(-; איזה יופי של תוצרים.

    השבמחק
  4. דפי איזה יופיייייייייי!!!!!!
    אני רצה להזמין!!

    השבמחק
  5. איזה מהממות!!! אני רוצה את כולן! רצה לאתר שלך!

    השבמחק
  6. אני כבר רכשתי לי !!! איזה כיף... הולכת לראות אם נוספו עוד מוצרים חדשים מאז הרכישה היום בצהריים.... :-)

    השבמחק
  7. וואו! נראה מקסים מקסים!
    מיד הולכת לראות באתר!

    תתחדשו וכל הכבוד- מוצר מעולה!

    השבמחק
  8. איזה יופי, כמה מדליק
    אני כבר עשיתי הזמנה
    לימור

    השבמחק
  9. איזה יופי
    נראה מקסים ולפי מדבקות השנה טובה זהמקסים גם במציאות

    נהניתי לראות בתוך האריזות את המילים "מסטיקים" ו"רחלי".

    השבמחק
  10. סוף סוף... כמה חיכינו !!!
    כאמור, תכף באה לקחת !!!

    השבמחק
  11. מזל-טוב - תתחדשו! יפהפה וכל הכבוד על היוזמה, הביצוע, והדרך...
    ומשחק "חפש את המילים" החביב שסידרתן לנו על הדרך...מגניב!

    ב ה צ ל ח ה !

    ו...חותמות :-)

    השבמחק
  12. נפלאות
    פונטים מקסימים וצבעים מזמינים.
    מחכה לבוא לביקור בכדי לדגום לעצמי קצת :)

    השבמחק
  13. האותיות משגעות! איזה כיף לנו! עכשיו אני בהחלט צריכה לבוא לביקור בחנות :) !!


    רוני - מילשייק

    השבמחק
  14. האותיות משגעות!!!!!!! איזה יופי :):)
    תתחדשו ובהצלחה!!!

    השבמחק
  15. סוף סוף!!!!
    כמה חיכינו לזה
    כל הכבוד על פיתוח המוצר הזה, שהיה כ"כ חסר בשוק!
    אבוא לבקר בקרוב!

    השבמחק
  16. יופי של פונטים
    שיהיה בהצלחה

    השבמחק
  17. מעולה תתחדשי!!!!
    אני טסה להזמין הן משגעות!!!!
    נתנאלה

    השבמחק
  18. סוף כל סוף!!!
    מדבקות בעברית
    החצי שלי מתלונן על הכיתוב באנגלית

    גם אני רוצהה


    זהבית

    השבמחק
  19. איזה כייף לכולנו, שיש לנו שתי פועלות עבריות
    שדואגות לאותיות עבריות ועוד מקטיפה :o))

    השבמחק
  20. א. הפונטים מהממים
    ב. המרקמים ממש ... מגרים ...
    ג. שאפווווווווווו

    השבמחק
  21. כל הכבוד! נראה לי שלמרות שאני מעדיפה כתב יד ,בכל זאת אקנה לי קצת...
    והסקרנות אוכלת אותי לגבי הסדנא המיסתורית...
    ובכלל מתכננת מאד בקרוב ביקור אצלך!

    נשיקות
    ליאור

    השבמחק
  22. רושמים סדנה, רבים של סדנה הם סדנאות (ולכן כנראה הבלבול).
    כמו טבלה וטבלאות.

    השבמחק