יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

באנו חושך לגרש!

כמו בחודש שעבר, גם הפעם נתבקשתי להכין "כרטיס ברגע האחרון" עבור המגזין האינטרנטי סקראפהוליק. למי שעדיין לא קראה את הגליון שיצא החודש, אני ממש ממליצה לעשות מינוי על המגזין (זה חינם ומגיע אליכם אחת לחודש במייל). מחודש לחודש המגזין משתכלל ומשתדרג והחודש הוא מעניין במיוחד, עם המון רעיונות יפים. שאפו לאמיליה, עדיה, חן ושלומית.
החודש, בסימן חנוכה, המגזין עוסק בנושא אור וחושך. אני מודה שהיה לי קשה מאוד לחשוב על רעיון לכרטיס בנושא אך ברגע האחרון זה מה שהכנתי, כרטיס הזמנה להדלקת נרות:
מתנצלת על איכות התמונות. אנשים רעים נכנסו לביתנו באישון ליל ולקחו כמה דברים, ביניהם את המצלמה הטובה.
והכרטיס בפנים
כל הדפים לקוחים מתוך בלוק הנייר bittersweet של basic grey.
חג אורים שמח לכולם!

16 תגובות:

  1. רעיון מדליק (!!!). כשראיתי אצלך לא ידעתי שזה למגזין -איזה כיף היה לזהות אותו פתאום.
    אהה. ומיד להעלות את הדף לגלי - אני נדהמת בכל פעם מהקריאיטיביות שלך (-:

    השבמחק
  2. איזה רעיון מדליק!!

    אהבתי!

    השבמחק
  3. אהבתי את הרעיון,כל הכבוד,ומצטערת על עוגמת הנפש שלכם,,שבוע טוב

    השבמחק
  4. אי אפשר שלא לומר - מדליק!!!
    אבל גם - מקורי, יפה, מיוחד וכיוב'... - יופי של רעיון ויופי של כרטיס!

    השבמחק
  5. מקורי ויפהפה!! גם אני זיהיתי אותו במגזין ונזכרתי מאיפה אני מכירה אותו :-)

    השבמחק
  6. אוי איזו באסה !!

    כרטיס נהדר. חג שמח :-)

    השבמחק
  7. איזה רעיון מדליק (תרתי משמע)!!! בלייב הוא אפילו עוד יותר יפה!

    השבמחק
  8. אוי, איזו הרגשה נוראית.
    וכמו שאומרים בחדשות: "ובמעבר חד..."
    הכרטיס מקסים, מקורי ומתאים כל כך, פשוט תענוג.

    השבמחק
  9. רעיון מדליק - תרתי משמע!

    ותיזכרי שגנבים... סופם לתליה. (נקווה שייתפסו מתישהוא)

    השבמחק
  10. הכרטיס מדליק ביותר! :)

    השבמחק
  11. תודה רבה לכן בנות יקרות!

    השבמחק
  12. כמו שכבר אמרתי לך כשראיתי את הכרטיס, איזה רעיון מדהים! פשוט משגע, או יותר נכון - מדליק :)

    יצא מהמם!

    השבמחק
  13. איזה רעיון מדליק (תרתי משמע.. חח..) :):):)

    השבמחק
  14. נותר לי רק להצטרף ....
    אכן כרטיס מדליק!!!!!
    איילת (רמה"ג)

    השבמחק
  15. איילת תודה רבה. חושבת עליכם...

    השבמחק