יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

זרעים של מסטיק

לפני כשבועיים ביקרתי בסטודיו המקסים "בית עם סגנון" בתל-מונד. בעלת המקום טלילה עורכת שם סדנאות וקורסים בנושא הום סטיילינג. בנוסף, טלילה כותבת טור שבועי בשם "טלילה משדרגת" במוסף "זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות. באחת הכתבות היא מראה איך להכין עצים שונים ובין היתר עץ מסטיקים. מיד הבנתי שאני חייבת עץ כזה גם והכנתי אחד לכניסת החנות

המסטיקים מחוברים בעזרת קיסמי שיניים לכדור קלקר. צבעוני ופשוט - בדיוק כמו שאני אוהבת!
יש לי עוד כל מיני עבודות להראות, אך מכיוון שהן מיועדות לכל מיני אתגרים והחלפות, אעלה אותן בהמשך.

המלצה לסיום:
בסוף השבוע, לקחנו הפסקה מבישולי הבירה ונסענו בהרכב משפחתי מלא לסופ"ש בירושלים. בהתחלה דובר על טיולים רגליים באזור ירושלים וככל שהתקרב סופהשבוע הבנו שאנחנו רוצים רק לנוח בלוויית ספר וארוחה טובים. בשישי בצהריים (הבת החנונית שלנו לא מוכנה להפסיד יום לימודים) שמנו פעמינו לכיוון ירושלים. בחרנו לישון במנזר האחיות ציון השוכן במרומי שכונת עין כרם השלווה.
חצר המנזר המטופחת, הנוף עוצר הנשימה ואויר ההרים הצלול בהחלט עשו את שלהם. ישנו בחדר פשוט ונקי ואכלנו ארוחת בוקר בסיסית (נזירית משהו). זהו מבנה החדרים
הגינה הקסומה. ספרתי לפחות 25 סוגי גרניומים שונים
הנוף, הנוף....

המנזר נמצא במרחק הליכה ממרכז השכונה ובערב ירדנו לאכול ארוחת ערב טובה ולהסתובב בסמטאות הקסומות. נחנו כמו שצריך, אכלנו טוב ובשבת חזרנו הביתה.

9 תגובות:

  1. איזה קטע אתמול ראיתי את המאמר שלה במוסף משבוע שעבר (אמא שלי הביאה) וישר חשבתי עליך, היא הכינה כזה עץ גם עם עגבניות שרי ותפוזים סיניים וזה הורס!
    תודה על ההמלצה הירושלמית, בדיוק עמדתי לכתוב המלצה ירושלמית משלי אך לא למקום לינה למשהו אחר, אני רואה שההמלצה שלי תלך יופי עם שלך :-)

    השבמחק
  2. עץ המסטיקים יושב עלייך בול! צבעוני ומקסים (ונראה מזמין...חח)
    והסופ"ש נשמע מדהים והתמונות עושות ממש חשק להתנקות מהיום יום

    השבמחק
  3. זיקוקית, מחכה לראות את ההמלצה שלך. יעלוש תודה(:

    השבמחק
  4. איזה מתוק עץ המסטיקים! והיום אני אראה אותו
    ב LIVE?... הילדים לא קוטפים מסטיקים מהעץ?

    לינה במנזר - עוד לא עשיתי אבל סיירתי בעוד מנזר שניתן ללון בו, ממש על חומות העיר העתיקה, מאוד נוח למי שבא לטייל בעיר. מבנה יפהפה וענק - נוטרדאם ירושלים, אני לא מצליחה לחבר לכאן קישור.

    השבמחק
  5. הילדים כבר לא יכולים לראות מסטיקים חחח...
    בזמנו ישנו בכנסיה הסקוטית בירושלים וגם מאוד נהננו.

    השבמחק
  6. מגניב,העץ נראה מושך ומזמין לקטוף ממנו.בדיוק מתאים לך :-)

    http://www.tapuz.co.il/blog/UserBlog.asp?Blogid=120520

    השבמחק
  7. נראה לי שעץ המסטיקים
    תוכנן במיוחד לחנות שלך :o)) !!
    תודה על ההמלצה הירושלמית.

    השבמחק