יום שני, 14 בספטמבר 2009

שנה טובה בניחוח איטלקי

ההספקים שלי ביצירה לא משהו לאחרונה. יש לי תירוץ לא רע ובכל זאת מזל שנרשמתי להחלפת כרטיסי ראש השנה כי אחרת לא הייתי מוציאה את הראש מעסקי החנות כל היום.
היו לי רעיונות רבים לכרטיסים וחלק מהם אף יצאו לפועל ולא הייתי מרוצה עד שלבסוף זה מה שנולד:

ואם כבר התיישבתי לעבוד, אז מכינים שניים (מצאו את ההבדלים)
ומה היה לנו כאן:
לקחתי פסטה יבשה בצורת פרפרים (מהסוג שהילדים שלי הכי אוהבים) וצבעתי בצבע אקריל ורוד. הדגשתי את קצות הכנפיים בצבע שונה. מחוט מתכת וחרוזים יצרתי מחושים וכל השאר, כרגיל - נייר.


ביום כזה אי אפשר להתעלם מהאסון הנורא שפקד שוב את משפחת רמון. לא נותר אלא לאחל - תכלה שנה וקיללותיה...

11 תגובות:

  1. מצחיק, בזמן שהסתכלתי על ה"סרטים" שקשרת, אמרתי לעצמי שהם נראים ממש כמו פסטה! :-))

    השבמחק
  2. wonderful cards - love the pasta's idea- this is great!!!!! and, as for Ramon family's loss - it is horrobily sad

    השבמחק
  3. איזה רעיון משגע! הכרטיסים מקסימים! אהבתי את הפסטה!!

    ובנוגע למשפחת רמון, אני עוד מנסה לקלוט...לא נתפס!

    השבמחק
  4. גדול! פשוט נפלא, גם הרעיון וגם הביצוע!

    השבמחק
  5. תודה רבה לכן! ושנה טובה

    השבמחק
  6. פסטה - רעיון נהדר,
    יצא מתוק מאוד !

    שהשנה החדשה תביא עמה את ברכותיה,
    יעל

    השבמחק
  7. כרטיסים מקסימים. ובאשר להבדלים... אם תגידי שאלו שתי תמונות של אותו הכרטיס - אאמין לך לגמרי.

    אסף רמון- הלוואי והיו מילים לנחם או דרך להבין...
    יהי זכרו ברוך

    רחלי גזית

    השבמחק
  8. מקסים, מקורי "ומשביע" :-)) !

    השבמחק
  9. נפלא! גם הרעיון וגם הביצוע.
    אהבתי מאוד.

    שנה טוב
    שרון רותם

    השבמחק