יום שלישי, 14 ביולי 2009

כרטיס חדש

אני שקועה עמוק בעבודה עם ילדי קייטנת היצירה שלי מידי יום ובמקביל משפצת את הסטודיו והחנות שיפתחו בקרוב מאוד. מה שלא משאיר לי כמעט זמן לשום דבר אחר ובטח שלא ליצירה עצמית.
ובכל זאת..... אני לא נשברת בקלות(-:
חברתי רותי שלחה לי מקבץ בלוגים עם המון רעיונות לכרטיסי ברכה. לא יכולתי להישאר אדישה אל מול היופי הנשקף אלי מן המסך. בחרתי כרטיס שפחות או יותר היו לי את כל החומרים הדרושים להכנתו בבית וניגשתי לעבודה. מכירים את השלב הזה שבו לאחר משחק עם החומרים והאלמנטים אתם יודעים שזה זה והולך לצאת לכם כרטיס שממש תהיו מרוצים ממנו? אז זה מה שקרה עם הכרטיס הזה!





ולסיום אני רוצה להמליץ בחום על הקארדסטוקים של Bazzill Basics - הם עבים ואיכותיים עם טקסטורות עדינות וליבה צבעונית. וכמו שאומרים באנגלית - הם הלחם והחמאה של עבודות הסקראפ.

תגובה 1:

  1. דפי שלום. מעוניינת לרכוש מס' פריטים בדחיפות(אהיה היום בערב ברעננה)אשמח אם תצרי עימי קשר במייל : gefen1@bezeqint.net

    השבמחק